Saturday, May 24, 2008

Persatuan Penternak Udang Galah Malaysia

En. Azmi merangkap Penghulu serta Pengerusi AJK Penaja Persatuan Pernternak Udang Malaysia menyampaikan cenderahati kepada Pn. Wan Noriah wakil Pusat Pengembangan Akuakultur Perlok ( PPA ) juga merangkap Ketua Urusetia Kursus Ternakan Udang Galah SIRI 01/08 di PPA Perlok , Jerantut Pada 19 - 23 Mei 2008 . En. Azmi Bin Zainul - PERAK


En. Taqiuddin Bin Basiron- PERAK

En. Mohd Asrol Bin Sulaiman - PERAK


En. Yahya bin Md Yusoff - NEGERI SEMBILAN


En. Maziran Bin Mansor - NEGERI SEMBILAN


En. Saiful Azha Bin Mohd Ashari - PAHANG


En. Aznee Mohd Ali - JOHOR


En. Mohamed Fadzil Bin Mohamed Shapiai - PERAK


En. Mohd Yusof Bin Abdullah - TERENGGANU


EEn. Borhan Bin Jamaludin - PAHANG


En. Norazmin bin Ropangi -- PERAK

Ravinderan a/l Letchumanan - SELANGOR


En. Ahmad Zaki bin Zakaria - MELAKA


Airuhasrun bin Dauad- PAHANG


En. Rosli Bin Tukimon - JOHOR


Mohd. Nassri bin Mohd Yusoff - NEGERI SEMBILAN


Nurul Fhazmy bin Omar - SELANGOR


Velayutham a/l Latchumanan - SELANGOR


Hasron Bin Hassan - SELANGOR


Ahmad Humaidi Bin Ismail - KEDAH

Norshalawati bt Noordin - KUALA LUMPUR


Durathul'ain bt Zulkifly - PULAU PINANG


Norasikin bt Saman - JOHOR


Haslizamastura bt Dauad - PAHANG



32 comments:

Djaminaqua said...

Kami adalah pengeluar makanan untuk udang air payau dan air tawar bertempat di Selangor. Pelet yang berkualiti dan halal.
spec:
protin : 37 ~ 39%
Fat : 6%
Fiber : 5%
Moisture : 10%
aflatoxin : negative
Salmonela : negative
Pembungkusan : 20 dan 25kg/beg
Harga Kilang : rundingan (bergantung kepada jumlah tempahan)

Erul said...

boleh tak saya dapat kan nombor telefon penternak2 udang galah ni...saya memerlukan bekalan berterusan untuk kolam pancing saya...no telefon saya.. 0172552592..email...camprofile@gmail.com

Unknown said...

salam..sy penternak lobster air tawar, jika ada yg berminat utk menternak udang ini layari http://redclawlobster.blogspot.com @ 0177497853 utk info lanjut.tk

Unknown said...

sy pembekal benih udang galah. berminat call je no 019 4956570 hafiz

Unknown said...

salam saya mencari pembekal udang di sekitar kawasan selangor.. saya memerlukan utk menampung permintaan pelanggan.. sila hubungi saya 017 6846442 call/wassapp.

TemenggungNegara said...
This comment has been removed by the author.
zukiabas said...

Saya pembekal benih udang galah di area sitiawan perak. Boleh call saya jika berminat, 0135190085, zuki

zukiabas said...

Saya pembekal benih udang galah di area sitiawan perak. Boleh call saya jika berminat, 0135190085, zuki

Tok Wan Taiping said...

Saya pembekal beneh udang galah. Sedia menerima tempahan. 0193113777 yusuf.

Tok Wan Taiping said...

Saya pembekal beneh udang galah. Sedia menerima tempahan. 0193113777 yusuf.

Tok Wan Taiping said...

Salam. Saya pembekal beneh udang galah.Sedia menerima tempahan.Hubungi saya,0193113777 yusof.

Anonymous said...

sapa ada no penternak udang galah di terengganu.sms saya 01125535061

Unknown said...

Saya , Mohamad Azmi , pembekal benih udang galah , bertempat di Teluk Intan perak . Jika ada yg mahu membuat tempahan boleh hubungi atau ws 0195508381 .

Unknown said...

Saya , Mohamad Azmi , pembekal benih udang galah , bertempat di Teluk Intan perak . Jika ada yg mahu membuat tempahan boleh hubungi atau ws 0195508381 .

Unknown said...

Saya ingin berhubung dengan pembekal makanan udang galah

Unknown said...

Saya ingin berhubung dengan pembekal makanan udang galah

Unknown said...

Nak cari udang galah supply ada tak
Untuk kolam pacing
Kalau ada call nombor ini 0166540101

Unknown said...

Salam
Sy pembekal benih udang galah.
Lokasi di kg acheh.
Jika berminat blh hubungi sy 0164002280 tq

Unknown said...

Sana nak no penternak udang galah kawasan bukit mertajakm.kalau ada boleh wspp 0192938941

Unknown said...

Saya berminat.....boleh hubungi sy?

Unknown said...

Ada pembekal makanan udang galah di sini? Boleh hubungi sy?
012 3764404 Megat.

Unknown said...

assalam...palet tenggelam kan utk makanan udang..berapa harga utk seguni 20kg?pm wasap sy http://lobsterlat.wasap.my/ 0199980495

Unknown said...

Assalam, sy memang cari2 palet utk udang galah ni.. Jadi bole sy dptkn no.Whatsapp tuan?

Inside out said...

Pallet udang galah brand starfeed & blanca untuk penternak sahaja, protin 36% - 40% minimum order 30bag.

Negeri sembilan

Unknown said...

Saya ada membuat benih udang galah di teluk intan Perak..jika ada sapa2 berminat boleh hubungi saya 0198930884(Shah)

Hashafida said...

0105634510.. sya penternak udg galah di batu kurau,perak

Hashafida said...

0105634510. Sya penternak udg galah kolam di ijok batu kurau,perak..

Hashafida said...

0105634510. Sya penternak udg galah kolam di ijok batu kurau,perak..

Hashafida said...

0105634510. Sya penternak udg galah kolam di ijok batu kurau,perak..

Unknown said...

Saya berminat nak beli..saya di Rawang..0193836521

Unknown said...

Ada pembekal benih udang galah x di sini?blh hubungi saya
Patrick 0176263748

Unknown said...

Saya mencari pembekal benih udang galah.. boleh whatsapp saya di no 0172746009. Terima kasih